ქართულ ღვინოს 8000-წლიანი ტრადიცია აქვს, თუმცა ბოთლის კარგი ქართული ღვინო მხოლოდ რამდენიმე წელია, რაც პოპულარული გახდა. კომპანიამ „8000 მოსავალი“ მიზნად დაისახა შეეცვალა როგორც მწარმოებლის, ისე მომხმარებლის დამოკიდებულება ქართული ღვინის მიმართ და აემაღლებინა მათი ცნობიერება.
პანდემიის შემდეგ „ჯიპიაი ჰოლდინგისთვის“ დიდი გამოწვევა გახდა ქოლცენტრის გამართულად ფუნქციონირება. პრობლემის გადასაჭრელად საჭირო იყო ძირეული ცვლილებები, მუშაობის პროცესის გაუმჯობესება, კადრების გადინების შემცირება და, რაც მთავარია, მომხმარებლის კმაყოფილების გაზრდა.
„ტერაბანკის“ სტრატეგიული სეგმენტი მცირე და საშუალო ბიზნესია, ამ სეგმენტის მხარდაჭერა კი – ბანკის კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის ერთ-ერთი წამყვანი მიმართულება.